2017. június 4., vasárnap

Helló újra itt vagyok

Sok minden történt amióta nem írtam. De kezdem az elején. Előző bejegyzésemben írta  már a Harkányi tervemről. Igazából Parádfürdő és Harkány volt a mérleg két oldalán..s mivel e-mail-emre a mai napig csak Harkányból jött válasz így nem volt kérdés melyik vonalon indulok tovább. Igen írtam Nekik s viszonylag rövid időn belül jött a válasz hogy mehetek ha a feltételeket elfogadom. Vagyis ha komfortos szobát igénylek a nyáron tudnának fogadni. Ha nem akkor csak decemberre van üres ágy
 Itthon megbeszéltük a dolgot és úgy döntöttünk hogy jót fog tenni a nyár Nekem. Mindössze a háziorvostól és a nőgyógyásztól kellett beutaló es friss vizsgálati lelet. Nem volt gond egyik helyen sem,  mindenhol készségesek voltak, pedig a háziorvos szerintem nem hisz a természetes gyógymódokban. a nőgyógyász mondta miután meg uh-zott hogy nem stimuláltak túl lombik alatt mert a köv. ciklusra már mindkét petefészkem kb. eredeti méretű volt azaz nem voltak megduzzadva.
Vele annyiban maradtunk hogy ha a lombik intézet adna egy ajánlást ( amit úgy gondolok nem fog, mert nem lesz a maga ellensége) akkor Harkány után csinálna egy lapar-hysterot hogy mi is történt javult vagy sem odabent..ezen nem ellenkeznék.  Ezek beszerzése után fel is adtam gyorsan a kért beutalókat a régebbi zárójelentések másolatát és pár nap múlva hivtak hogy van két szabad időpont, Nekem melyik a megfelelő. Igy hát június 27-én "leköltözöm és beköltözöm"📦a Harkányi gyógykórhátba 3 hét kezelésre. Addig dolgozom igyekszem a munkám nagy részét megcsinálni hogy ott csak a legszükségesebb dolgokat kelljen csak és a pihenésé legyen a főszerep. Igaz hogy a Párommal ennyit talán még soha nem voltunk külön a 18 év alatt , de azt ígérte meglátogat bár 3,5 óra az út. Addig pedig még kell csinaltatni vérképet ( amiből a héten készen lett...az asszisztens szerint tankönyvi..Nekem a Tsh nem tetszik az 2.6 Lett..persze a ref. tartományba benne van bőven ami szerintük a lényeg) egy ekg-t de ezt is megcsinálják itthon helyben. S csináltatok egy terheléses cukor-inzulint is meg tsh-t a hozzátartozó ft3,ft4-el atpo-val. bár igaz a kórház diétás menüt nem biztosít csak azoknak akiknek papírjuk van Róla. De az is igaz hogy hiába akartam  most semmiféle diétát nem tartok( talán kifogás de olyan pörgős heteink rendezvényeink voltak a hétköznapokon és hétvégéken hogy nem tudtam volna kivitelezni) és nem szedek semmit..így legalább ujra valós képet kapok.
Amíg ezeket intéztem sem tétlenkedtünk. Meghoztunk egy olyan döntést amit soha nem gondoltam volna magamról.
Igen beadtuk/elindítottuk az örökbefogadási kérelmet. Most azt várjum mikor jönnek környezettanulmányra, mikor kapunk időpontot a pszichológushoz s mehetünk majd a tanfolyamra ha az előtte levő szűrőn átmegyünk.
Félek és izgatott is vagyok tudom hogy sok idő, tudom hogy ha megvan a határozat az államin kívül a magán alapítványoknál is jelentkeznünk kell hogy nagyobb esélyünk legyen..de ha ez lesz a mi utunk hát állok elébe. Olvasom az évek óta kísért virtuális barátok blogjait akik így váltak szülővé s most már saját vér szerinti gyermekük is vann..de csodaszép sorsok..
Hát így vagyunk mostanság, közben horgolok a minap a párom meglepett egy fizetős baba mintával amiről már rég álmodok azthiszem megvan mivel töltöm Harkányi délutánjaimat. Közben még beszerzek ezt-azt ami úgy érzem kell és jót tesz a lelkemnek . Aztán ha hazajövök vár még egy közös pihenés a Balatonon biztosan, de egy-egy elfelejtett bezárt weboldal arról árulkodik lehet repülős hosszúhétvége lesz belőle. S közben beszéltem a Jósnénimmel azt mondta Harkány után vár, de hogy most nyugodt kiegyensúlyozott a hangom .Hát legyen így ahogy ő látja és hallha

1 megjegyzés: